Skip to main content
Beste Simyo,



De telefoon werkt niet met de simkaart en de daarbij horende puk en pincode (zichtbaar in mijn symio)!!



Ik dacht dat het aan de telefoon lag omdat deze wat was verouderd en omdat de twee door jullie op gestuurde simkaarten waarvan deze beide de puk en sim code niet pakten!



Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht maar helaas geeft deze nieuwe telefoon het zelfde probleem!!!



Graag spoedig een oplossing anders stap ik over naar een andere provider.



Mvg ASN
De simcode die in mijnsimyo staat is de originele code. Als je die aanpast zie je dat niet

terug. Weet je verder zeker dat je de juiste simkaart bij de sim code gebruikt?
De juiste codes krijg je ook per mail gestuurd na activatie. Soms verschijnt deze mail in je spambox. Check daar even of daar andere in staan.
Beste Ray,

Dank voor je reactie, Ik heb de juiste codes geprobeerd maar helaas!

Mvg
Hoi ASN,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je simkaart niet lijkt te werken! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het probleem dat 'ie je pin- en pukcode niet accepteert? Wat voor toestel heb je?



Ik wil je vragen om je simkaartnummer naar mij toe te sturen via een privébericht. Dit nummer kun je vinden op je simkaart en het bevat acht cijfers. Dan kan ik voor je controleren of de juiste simkaart gekoppeld is aan de codes die jij vindt op Mijn Simyo of in je e-mail.



Anders kun je je simkaart proberen in een ander toestel, en een andere simkaart in jouw toestel. Hiermee kun je testen waar het probleem precies ligt. Dit kan handige informatie zijn bij het zoeken naar een oplossing. We komen er wel uit, ASN!



Laat je het me weten?



@ Raytje en Wimj12: Dank voor de reacties, heren! :)



Groetjes,

Jihane

Reageer