Skip to main content
nieuwe iPhone 5s en nieuwe kaart erin gestopt . krijg melding ( geen simkaart geïnstalleerd ) wie weet raad
Ik heb exact het zelfde probleem Ik haal het kaartje uit de iPhone 4. Stop het in mijn iPhone 5S en toen deed hij nix meer kan geen simkaart vinden ..... Maar het kaartje doet het nu ook in de iPhone 4 niet meer
nieuwe iPhone 5s en nieuwe kaart erin gestopt . krijg melding ( geen simkaart geïnstalleerd ) wie weet raad



Is de nieuwe simkaart geactiveerd? Dat is wel nodig om hem te kunnen gebruiken.
Ik heb exact het zelfde probleem Ik haal het kaartje uit de iPhone 4. Stop het in mijn iPhone 5S en toen deed hij nix meer kan geen simkaart vinden ..... Maar het kaartje doet het nu ook in de iPhone 4 niet meer



Jouw probleem is niet helemaal hetzelfde want als ik het goed begrijp heb je geen nieuwe simkaart aangeschaft. Het kaartje dat je uit de iPhone 4 hebt gehaald, was dat een 3-in-1 simkaart? En heb je toen de nano sim eruit gedrukt om in de iPhone 5S te stoppen? De 4 en de 5S gebruiken namelijk niet hetzelfde formaat simkaart, een simkaart die in de 4 past is te groot om zomaar in een 5S geplaatst te worden.
Klopt wat je zegt. Maar heb de nano kaart in de 5 gedaan. Die deed het niet later weer terug in het omhulsel in de 4. En die deed het ook niet meer
Klopt wat je zegt. Maar heb de nano kaart in de 5 gedaan. Die deed het niet later weer terug in het omhulsel in de 4. En die deed het ook niet meer



Wel bijzonder dat hij het ook niet meer doet in de 4 terwijl hij het daarvoor wel deed. Lijkt er op dat de simkaart beschadigd is door het verwisselen of niet goed contact maakt. Misschien dat even oppoetsen met een schoon doekje helpt.
het is een vervangende nano . en aangemeld maar doet het in de 5 en ook in de 4 niet meer .. nog iemand een andere oplossing ??
Hoi Rob van duin & Carlab,



Welkom op het Simyo Forum,



Wat lastig dat jullie allebei problemen hebben met jullie simkaarten. Omdat ze het ook niet meer doen in jullie oude telefoons, lijkt het er bijna op dat de simkaarten beschadigd zijn.



Ik heb voor jullie beiden een reset uitgevoerd. Om deze af te ronden, wil ik jullie vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laten jullie weten of dit werkt?



Is dit niet het geval, dan wil ik graag weten of een andere simkaart het wel doet in jullie telefoons. Denk hier aan een simkaart van bijvoorbeeld een vriend of familie. Je hoeft natuurlijk geen nieuwe simkaart te bestellen om dit te testen. Houden jullie mij op de hoogte?



@Scotsman, bedankt voor je hulp in dit topic!



Groetjes,

Angela
niets helpt . toestel blijft melden geen simkaart . toestel werkt wel met een andere kaart . Help !!
Hoi Rob van duin,



Ach, wat ontzettend lastig dat het niet werkt!



Zou je jouw simkaart ook nog eens willen proberen in een andere telefoon? Werkt dit ook niet, dan gaan we zo snel mogelijk een nieuwe simkaart opsturen voor je!



Groetjes,

Angela

Reageer