Skip to main content
SPOED



Goedendag,



Er staan geen facturen open en toch is mijn nummer geblokeerd. Ik moet het hele weekend kunnen bellen voor mijn werk. Kunnen jullie ZO SPOEDIG mogelijk de blokkade eraf halen?



Mvg.
In het weekend is niet altijd de moderator aanwezig, je zou via twitter meer kans kunnen hebben.
Hoe weet je dat je nummer is geblokkeerd? Heb je daar een SMS voor gehad?

Of kun je gewoon niet meer bellen oid?
Mijn gedachte Wim 🙂 Je word niet zomaar geblokkeerd. Is er wellicht sprake van hoogverbruik.



De vraagsteller kan kijken op zijn Mijn Simyo of hij iets staan. Als er sprake is van hoog verbruik zal hij als het goed is een optie tot tussentijdse betaling zien (Ideal).
En wellicht is er geen blokkade, maar geen netwerk verbinding.
Hoi Jess1234567,



Welkom op het Simyo Forum!



Ohjee! Wat vervelend om te horen dat er iets misgaat met je aansluiting! Als alle facturen betaald zijn, is dat natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb meteen in het systeem gekeken wat er scheelt, maar ik zie geen blokkade meer staan. Je bent sinds eergisteren (1 juli) gedeblokkeerd, Jess. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Als het goed is, kun je daarna weer gebruik maken van je aansluiting! 🙂



Laat je weten of dit werkt?



@ Raytje en Wimj12: Dank voor het meedenken!

@ Friesian: Ha! Zou je denken hé 😉 Ik ben niet weg te slaan van het forum!



Groetjes,

Jihane

Reageer