Skip to main content

.

Hallo,



Maandag 6 juni heb ik een abbonementje met een nieuwe simkaart besteld. Deze was woensdag er na binnen gekomen en heb ik mijn simkaart geactiveerd. Vervolgens doe ik de simkaart in mijn telefoon ( iPhone 6 plus ) en staat er 'simkaart niet geïnstalleerd'. Ik heb instructies ( van dezelfde vragen op het forum ) opgevolgd zoals de simkaart proberen in andere telefoons. Ik heb deze geprobeerd in mijn vriend zijn telefoon en in de telefoon van mijn broertje, ze deden het allebei niet. Daarna heb ik een mail gestuurd en kreeg ik een nieuwe simkaart toegestuurd. ( Donderdag 9 juni ) Deze heb ik gisteren binnen gekregen en deze simkaart doet het WEER niet. Ik heb van allebei de simkaarten een bevestigingsmail gekregen dat ze geactiveerd zijn. Ook de nieuwe simkaart heb ik geprobeerd in andere telefoons. Wat kunnen jullie hier aan doen? Weer een nieuwe simkaart opsturen lijkt mij geen goed idee want waarschijnlijk doet hij het toch niet.



Groetjes
Hoi j.stegeman,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat je nu ook de 2e simkaart niet kunt gebruiken. Dat is uiteraard alles behalve de bedoeling.



Voor de zekerheid, heb ik je huidige simkaart handmatig opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Wil je mij laten weten of dit werkt?



Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik contact opnemen met mijn collega's van de technische dienst. Dit zijn de netwerkspecialisten van KPN en zij kunnen bekijken of jouw simkaart zich überhaupt wel aanmeldt op het netwerk. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Ik heb mijn telefoon uit en aan gedaan na 10 minuten. Ik heb mijn telefoon ook nog gereset, maar hij doet het nogsteeds niet.



Groetjes
Hoi j.stegeman,



Wat apart dat de simkaart het nog steeds niet doet! Het is de eerste keer dat ik meemaak dat twee simkaarten defecten lijken te zijn.



De netwerkspecialisten geven aan dat alles goed staat in het netwerk en dat er niets aan de hand lijkt te zijn. De netwerkspecialisten hebben enkel opgemerkt dat je binnenshuis geen goed bereik zult hebben, maar dat staat natuurlijk los van de vraag waarom je toestel de simkaart niet accepteert. Wel goed om dit te weten natuurlijk.



De kans dat er twee simkaarten defect zijn is echt enorm klein. De kans dat een derde simkaart ook defect is is nog kleiner. Ik wil je toch graag gratis een simkaart opsturen. Laat je weten of je hier akkoord mee gaat?



Groetjes,

Ilias
Beste Ilias



Dat is goed!
Hoi j.stegeman,



Helemaal top! Ik heb de vervangende simkaart besteld voor je! Je ontvangt de simkaart in twee tot drie werkdagen.



Laat je ons weten als je de simkaart hebt ontvangen en als je het hebt getest?



Groetjes,

Ilias
Zal ik doen, dankuwel
De simkaart doet het gelukkig
Hoi J.Stegeman,



Bedankt voor je bericht. Fijn dat deze simkaart het wel doet. Mijn excuses voor het ongemak!



Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?



Groetjes,

Sean

Reageer