Skip to main content
Wegens een nieuwe telefoon heb ik een nano-simkaart nodig. Als ik echter een nieuwe simkaart wil bestellen bij

Mijn Simyo->Instellingen->Simkaart->Vraag een vervangende simkaart aan, krijg ik na het drukken op de knop "Bestel simkaart" de foutmelding "He, hier gaat wat mis etc...", error code 1.1

Wat nu?
Wis je cookies + geschiedenis even en probeer opnieuw.. Lukt dat niet probeer een andere browser. Lukt dat ook niet dan wil Simyo dit graag weten. Laat ieder geval even weten of het gelukt is.
Bedankt voor de tips, ik heb een andere browser geprobeerd (ipv Firefox nu Safari) en dat ging wel goed. Komt misschien door de zware beveiligingen die ik in Firefox heb geïnstalleerd.
Hoi lexjamk,



Welkom op het Simyo Forum.



Heel vervelend dat je niet direct een vervangende simkaart kon bestellen. Gelukkig was Raytje hier aanwezig om je te helpen en je de juiste tips te geven 🙂 Fijn dat zijn antwoord geholpen heeft en dat je uiteindelijk toch een simkaart hebt kunnen bestellen 🙂



Belangrijk puntje: Ik zie op jouw telefoonnummer nog geen bestelling terug voor een simkaart. Heb je nog een ander telefoonnummer? Dan heb ik niets gezegd 😉 Op het nummer waarmee je bent ingelogd op het forum, is nog geen simkaart besteld.



@Raytje, wat moeten we toch zonder jouw hulp! Heel erg bedankt :D



Groetjes,

Angela
Ha Angela,

Het was inderdaad voor een ander telefoonnummer, blijkbaar was ik met de verkeerde ingelogd.
Hoi lexjamk,



Kijk, dat verklaart een hele hoop 😉! Laat je het ons weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen?



Groetjes, Tiury

Reageer