.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik geen service heb?

  • 16 June 2016
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

Badge
Vandaag mijn simkaart in mijn telefoon gedaan na aankomst in NL. Deze simkaar was sinds januari niet meer gebruikt.
Toen werkte alles prima met de simyo kaart. Nu blijft de telefoon na correcte pincode geen service geven. Al diverse malen telefoon gereset
maar blijft op no service staan. Telefoon deed het prima met de simkaart van het land waar ik woon. Beltegoed gisteren gechecked en nog een internetbundel van 7 euro aangeschaft. En nu heb ik niets....
Ligt dit aan de simkaart of is er een probleem met m'n telefoon????
Help!! Ik wil graag bereikbaar zijn!
Dank alvast voor uw antwoord!
icon

Beste antwoord door Angela 16 June 2016, 15:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Was het een prepaid? Daarmee moet je eens per zes maanden bellen. Doe je dat niet dan verloopt je nummer.
Badge
Ja prepaid maar in januari nog gebruikt dus nog geen zes maanden voorbij!
Reputatie 7
Badge +7
Heb je gebeld met het nummer? Of ben je gebeld, of heb je internet gebruikt?
Volgens mij moet je zelf bellen.En om dan helemaal volledig te zijn: als je hebt
gebeld was dat dan in Nederland of in het buitenland?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne3019,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te lezen dat je geen bereik hebt met je simkaart!

In het systeem vind ik terug dat je inderdaad een bundel hebt aangeschaft. Dit telt als verbruik, dus je nummer is gewoon weer geldig de aankomende 6 maanden. Je simkaart zou in principe netjes moeten werken. Voor de zekerheid heb ik jouw simkaart een reset gegeven. Hiermee word je als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit goed af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en opnieuw op te starten. Wil je mij laten weten of het werkt?

Ik zie dat je al een nieuwe simkaart hebt besteld. Dit kan uiteraard ook de oplossing zijn. Binnen 3 werkdagen zal deze bij je op de mat vallen. Houd je ons op de hoogte hiervan?

@Wimj12, bedankt voor je uitvraag en antwoorden :)

Groetjes,
Angela

Reageer