Skip to main content
Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd, maar kreeg de mededeling dat er iets mis is gegaan?
Ik ook, de melding code was 2.2 en er werd verzocht naar dit forum te gaan. Ik zie hier geen oplossing. Wat nu ?
ik ook
Hoi allemaal,



Allereerst heet ik jullie van harte welkom op het Simyo Forum!



Omdat jullie alle 3 hetzelfde probleem hebben, maar wel andere oorzaken, beantwoord ik jullie vragen even apart 🙂 Zo houden we het overzichtelijk.



@Brabant6, in jouw geval heb jij jouw simkaart geactiveerd net tijdens het moment dat jouw bundels klaargezet werden voor het activeren. Dit heeft vandaag ook netjes plaatsgevonden. Hierdoor heeft het activeren van jouw simkaart iets langer geduurd. Ik zie dat je iets nadat jij dit topic openende, een mail hebt gehad met jouw pin- en PUK-code. Jouw simkaart is ook helemaal actief. Klopt dit?



@ReneHaas, ook voor jou heb ik het nagekeken. In dit geval lijkt het simpelweg op een vertraging in ons systeem. Ik zie dat je 5 minuten later een mail van ons hebt gehad. Klopt het dat jouw simkaart netjes werkt ondertussen?



@Thaliah, jouw simkaart is direct geactiveerd. Waarom jij een foutmelding hebt gekregen, durf ik niet te zeggen. Je hebt ook de activatiemail van ons ontvangen. Wil je mij laten weten jouw simkaart werkt zoals hij hoort te werken?



Als jullie nog vragen hebben hierover, dan zie ik dat natuurlijk graag.



Groetjes,

Angela

Reageer