Hi @pvdongen,
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.
Je kunt je eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren via Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Je kunt je eSIM dan door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent verifiëren. Daarna kun je het proces in de app verder volgen. Zodra het is gelukt kun je je telefoon opnieuw opstarten. Mocht je een fysieke simkaart in je telefoon hebben dan is het belangrijk dat je deze er even uit haalt tijdens de installatie van je eSIM. Nadat je je telefoon opnieuw hebt opgestart kun je deze eventueel weer in je telefoon doen .
Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!
Groetjes,
Roeqajja
Dankjewel voor je antwoord. Intussen al contact gehad met de klantenservice en bijzonder goed geholpen met als resultaat dat alles hersteld is en de eSim weer actief is en nu op mijn nieuwe iPhone. Alles werkt uitstekend.
Groet en fijn weekend,
Peter.
Hoi @pvdongen,
Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! Mocht je nog vragen hebben laat het ons gerust weten.
Groetjes,
Seren