Skip to main content

.

Hoi Ik heb mijn gewone sim ingwisseld voor een eSim, echter ik kan deze op mijn nieuwe iPhone 13 niet activeren. Hij blijft om een code vragen, maar ik krijg geen SMS binnen. Hier over heb ik al afgelopen maandag een appje over gestuurd. Daarop heb ik dinsdag reactie gekregen, met het verzoek de code opnieuw aan te vragen, dan konden ze alles traceren en mij de code via email sturen. Echter tot op heden nog niets mogen ontvangen.

 

Ik zou graag weer bereikbaar willen zijn.

 

Gr Martine

Hoi @Diversion600N,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet per SMS kan ontvangen! Wegens enorme drukte op verschillende kanalen is de responstijd langer dan dat je van ons gewend bent. Onze excuses daarvoor! Zou je nogmaals de code opnieuw kunnen aanvragen en mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de code graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy