.

Beantwoord

Hoe ingewisselde simkaart activeren?

  • 21 November 2012
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo,

Mijn mobiel is een tijdje terug gestolen, en toen heb ik de simkaart direct laten blokkeren. Gelukkig werd er al meteen en nieuwe opgestuurd die ik na een paar dagen binnen had. Om hem weer te activeren is het mogelijk om te bellen, maar elke keer als ik bel is de lijn bezet, terwijl ik op verschillende dagen en tijden bel. Is er misschien nog een andere manier om mijn simkaart te activeren?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Mireille
icon

Beste antwoord door Alex 22 November 2012, 15:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mireille66,

Een vervangende simkaart kan door de klantenservice geactiveerd worden. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. De simkaart is inmiddels actief. Overigens excuses mocht je lang in de wacht hebben gestaan.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Na verlies van mijn toestel Ă©n Simyo telefoonkaart heb ik u nieuwe kaart van u ontvangen.
Kunt u hem activeren?
Alvast dank ik u.
Groeten,
Pim.
Hello! Unfortuately I do not understand dutch so I hope you can help me.I already tried to call the klantenservice and to email the klantenservice but I do not receive any reply. My phone got stolen and I got a new simcard from you  and always when I try to call it says that my phone is blocked because of administrative reasons and that I have to contact my provider- which I tried since 2 weeks. I really hope you can fix that because otherwise I will have to switch to another provider because I rely on my phone since I do not have any other phone. Please help me as fast as you can.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum W.E. van Voorst,

Ik heb jouw simkaart geactiveerd. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je hier weer gebruik van maken.
Reputatie 2
Badge +1
Hi Yaneena,

I've activated your simcard. If you switch your phone off and on, you should be able to use it again.

Reageer