Skip to main content
Hallo, Hoe wijzig ik de pincode en waar. Dat kan ik nl niet vinden
Alhoewel ik je aan zou raden dat niet te doen omdat je dan je "backup" verliest op mijn simyo.

Ga bij instellingen op je telefoon naar beveiliging, daar kun je dat.



Friesian.
Hoi 44HarryCarla48, welkom op het Simyo forum :D



In je telefoon kun je je pincode wijzigen. Het ligt een beetje aan je telefoon waar je dit kunt vinden. Meestal vind je het je Instellingen > Beveiliging zoals Friesian al verteld 😃 Bedankt voor je hulp Friesian!



Op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Instellingen zie je de eerste pincode terug. Als je hem aanpast, dan wordt zo'n wijziging niet meegenomen op Mijn Simyo. Een aanpassing kun je het beste goed onthouden of noteren op een plek die voor jou handig is en waar niemand anders bij kan.



Geef je aan ons door het of is gelukt? 🙂


In je telefoon kun je je pincode wijzigen. Het ligt een beetje aan je telefoon waar je dit kunt vinden. Meestal vind je het je Instellingen > Beveiliging zoals Friesian al verteld 😃 Bedankt voor je hulp Friesian!



Ook voor jou geldt.... graag gedaan, jongedame.

Ik frees :S:D dat je mijn favo ook kent..Zoals een andere enkeling..! 🆒:):P


Hallo, Hoe wijzig ik de pincode en waar. Dat kan ik nl niet vinden



Ja, dank jullie voor het goede advies. Via de telefoon zelf is het gelukt. Ik dacht eerst als Mijn S alles regelt zullen ze dit ook wel doen. Groet, Harry.
Hoi 44HarryCarla48,



Helemaal goed dat het is gelukt 😃 Graag gedaan, we helpen je graag.



Hopelijk zien we je weer terug op het forum :)



@Friesian; hihi leuk, je bent erg fotogeniek 😉 😳
Oke. Daar houd ik jullie aan!

Harry
Hoi Harry,



Top, tot ziens. Ik wens je voor nu nog een fijne dag 😳
Ik heb inmiddels antwoorden gekregen van Ernst en Naomi. Een kopie van de foutmelding heb ik hen toegestuurd. Op mijn andere pc kon ik de reactie wel openen. Helaas heb ik privé gereageerd en dat moet ik dus niet meer doen heb ik intussen geleerd. Inmiddels is de pincode gewijzigd via de gsm. bedankt voor de tip.



groet,



Harry
Heel fijn dat het zo gelukt is, 44HarryCarla48 :)



Helaas heb ik privé gereageerd en dat moet ik dus niet meer doen heb ik intussen geleerd.


Het is geen ramp, hoor 😉 Mocht je nog vragen hebben, lezen we ze graag.

Reageer