Skip to main content

.

Gisteren zou mijn oude abonnement bij Vodafone aflopen en mijn abonnement bij Simyo ingaan. Ik heb mijn nieuwe simkaart geregistreerd in de mijnsimyo app en in mijn telefoon gedaan, maar in de app staat dat mijn Simkaart is geblokkeerd. Ik hoor als ik bel 'uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld '...

Wat moet ik doen? Ik ben al een hele dag niet telefonisch bereikbaar en dat is lastig als je ZZPer bent.

 

Groeten Frederike 

Hoi @FCGutecht,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent! Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd 😊! Dit kan namelijk alleen via de website versie van Mijn Simyo. Als je bent ingelogd in je account krijg je direct een pop-up om je simkaart te activeren. Je dient dan het simkaart nummer in te vullen. Zodra de simkaart is geactiveerd krijg je hier een bevestiging van in je e-mail en kan je de simkaart gebruiken! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy


Reageer