Skip to main content

.

mijn simkaart is geblokkeerd en lukt niet via pukcode en wachtwoord in te logge
mijn simkaart is geblokkeerd en lukt niet via pukcode en wachtwoord in te logge



Ik neem aan dat je met inloggen bedoelt dat het je niet lukt om de telefoon te deblokkeren? De PUK-code moet op je toestel ingevoerd worden. Heb je toevallig een Samsung? In dat geval de SIMkaart in een toestel van een ander merk steken en de kaart deblokkeren met behulp van de PUK-code. Samsung schijnt nogal eens moeilijk te doen met PUK's.
Hoi Anitabeer,



Wat vervelend dat je simkaart is geblokkeerd!



Wat Willem3 zegt is helemaal waar! Is je simkaart geblokkeerd omdat je je pincode een aantal keer incorrect hebt ingevoerd? Dan is de volgende stap inderdaad om de pukcode in te voeren. Als dit op jouw toestel niet werkt, kun je je simkaart tijdelijk in een andere telefoon stoppen en daar de pukcode invoeren. De juiste pin- en pukcodes vind je op Mijn Simyo. Zodra je je simkaart hebt ontgrendeld met de pukcode, kun je zoals gewoonlijk weer je pincode en je eigen toestel gebruiken.



Laat je me weten of het zo lukt?



Groetjes,

Sean



@Willem3: Bedankt voor de reactie! 🙂

Reageer