Skip to main content
Hallo,

mijn lieve kinderen hebben veel te vaak de verkeerde simcode en daarna pukcode ingetypt. Nu kan ik er niets meer mee doen. Zelfs als ik de juiste puk code intyp werkt het niet meer.



wat kan ik nu doen?

alvast bedankt voor jullie reactie,

Erika Holthuizen
U zult een nieuwe SIM-kaart moeten aanvragen, dit kunt u via de klantenservice, 1200 zou u gewoon moeten kunnen bellen (tijdens openingsuren) ook al is de SIM geblokkeerd.
Hallo,

mijn lieve kinderen hebben veel te vaak de verkeerde simcode en daarna pukcode ingetypt. Nu kan ik er niets meer mee doen. Zelfs als ik de juiste puk code intyp werkt het niet meer.



wat kan ik nu doen?

alvast bedankt voor jullie reactie,

Erika Holthuizen




Hoi erika.holthuyzen,



Het antwoord van Franswon is deels juist. Wanneer je de PUKcode te vaak verkeerd hebt ingevuld, wordt die onbruikbaar en zul je een Vervangende simkaart moeten bestellen.

Dat kun je echter heel makkelijk in orde maken op Mijn Simyo. Je vindt dit onder Mijn Instellingen & Simkaart.

De nieuwe simkaart kost €5 en heb je binnen 2 werkdagen in huis :)

Wilden ze een spelletje doen op je telefoon misschien? ;)



Groetjes,

Charlene

Reageer