.

Beantwoord

Hoe bestel ik een nano simkaart?

  • 16 December 2016
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Ik heb een abonnement bij jullie, maar nu heb ik een nieuwe telefoon en moet ik een Nano kaart kopen, hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door PaulH 17 December 2016, 01:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey MAE,

je hebt twee opties,
1. Je besteld een nieuwe simkaart met 3-in-1 waardoor je dus normale sim micro sim, en nano sim kan uit drukken. Dit kost wel 5 euro. Nou denk ik dat je dit wil en dat kan door naar Mijn Simyo>instellingen>simkaart>
Vervangende simkaart aanvragen en activeren onderaan. Misschien werkt deze link ook https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen.
Of

2. Zelf je simkaart bijsnijden, maar dit raad ik alleen aan als je een beetje handig bent en er de gereedschapjes voor hebt zoals een goed precies mesje en een liniaal of het liefst een schuifmaat.

Groet Paul
Badge
hallo Paul, bedankt voor je hulp, zo was het wel heel makkelijk, een kind kan de was doen. Groeten Marianne
Reputatie 5
Badge +6
Fijn dat het is gelukt.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MAE Molenaars,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Goed om te zien dat je met de hulp van PaulH ook een nieuw simkaartje hebt kunnen bestellen.

Je 3-in-1 simkaart is inmiddels onderweg, binnen drie werkdagen ligt 'ie op de mat 😃 Zodra het kaartje is bezorgd, kun je er zelf het juiste formaat uit drukken.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je antwoord!
Badge
Hoi Sean, gisteren de kaart al gekregen, alles werkt prima, supersnel zijn jullie. Hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MAE Molenaars,

Graag gedaan! 😃 Laat je 't weten als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer