Skip to main content
Hallo, ik heb al veel topics doorgenomen maar kan toch geen goed antwoord vinden op mijn vragen.



1- voor een nieuw toestel heb ik een micro simkaart nodig. Ik heb nu een "oude" lowcall simkaart. Kan ik een nieuwe micro simkaart aanvragen en gewoon de lowcall tarieven handhaven of krijg ik dan ook een ander abonnement? Het liefst handhaaf ik mijn huidige tarieven.

2- zo ja, waar in het lowcall-simyo menu kan ik vervolgens de simkaart activeren, want deze optie kom ik niet tegen in het menu?



Jullie reactie zie ik met grote belangstelling tegemoet.



M.v.g.  Tim
Hoi Tim60, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat een goede vraag stel je hier. Als je een nieuwe simkaart nodig hebt, kun je die gewoon bestellen via je persoonlijke pagina. Dit doe je onder het tabblad 'Selfservice' -> 'Simkaart & Toestel' -> 'Aanvragen vervangende simkaart'. Het gaat hier om een vervangende simkaart, dus je contract en abonnementsvorm veranderen blijven hetzelfde als dat het nu is. Is dat een geruststelling? ;)



Een vervangende simkaart bestel je Je ontvangt de vervangende simkaart na ongeveer 3 dagen. Zodra je deze hebt ontvangen, activeer je 'm vervolgens onder het tabblad 'Selfservice' -> 'Simkaart & Toestel' -> 'Activeren vervangende simkaart'.



Wil je me laten weten of het is gelukt?
Hoi Tim60, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat een goede vraag stel je hier. Als je een nieuwe simkaart nodig hebt, kun je die gewoon bestellen via je persoonlijke pagina. Dit doe je onder het tabblad 'Selfservice' -> 'Simkaart & Toestel' -> 'Aanvragen vervangende simkaart'. Het gaat hier om een vervangende simkaart, dus je contract en abonnementsvorm veranderen blijven hetzelfde als dat het nu is. Is dat een geruststelling? ;)



Een vervangende simkaart bestel je Je ontvangt de vervangende simkaart na ongeveer 3 dagen. Zodra je deze hebt ontvangen, activeer je 'm vervolgens onder het tabblad 'Selfservice' -> 'Simkaart & Toestel' -> 'Activeren vervangende simkaart'.



Wil je me laten weten of het is gelukt?





Ok, bedankt voor je reactie. Ik ga de nieuwe simkaart meteen bestellen!

Onder het tabblad Selfservice- Simkaart&Toestel zie ik nu geen optie van activeren staan.  Klopt dat? Komt deze optie pas als ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd,  of zou deze er nu al moeten staan?
Hi Tim60,



Het klopt dat je nu nog niet iets ziet over het activeren. Dat komt op Mijn Simyo te staan nadat je simkaart verstuurd is.

Laat je het nog even weten als het gelukt is?
Hi Tim60,



Het klopt dat je nu nog niet iets ziet over het activeren. Dat komt op Mijn Simyo te staan nadat je simkaart verstuurd is.

Laat je het nog even weten als het gelukt is?



Het is allemaal gelukt.

Simkaart vandaag ontvangen, geactiveerd en geplaatst.

Alles werkt naar behoren.

Bedankt!
Hoi Tim60,



Super fijn om te horen en heel erg bedankt voor je terugkoppeling:D

Reageer