.

Beantwoord

Hoe bestel en activeer ik een vervangende simkaart?

  • 26 March 2015
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Badge
Ik ga een andere telefoon kopen waar een andere simkaart in moet.

Wanneer ik een vervangende simkaart met nummerbehoud aanvraag, moet ik dan zelf huidige simkaart blokkeren en nieuwe activeren? Ik wil het liefst de ene geblokkeerd hebben zodra ik de andere ga activeren zodat ik bereikbaar blijf.

Ik kon niet vinden waar ik de nieuwe simkaart moet activeren, is dat bij het kopje; mijn instellingen en simkaart? Ik zag namelijk geen tabje staan met activeren simkaart enkel een tabje met blokkeren simkaart.

Gr Wendy
icon

Beste antwoord door Ernst 27 March 2015, 14:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Skittel,

Je bent al een bestaande klant van Simyo en hebt nog een oude sim-kaart?
Wat voor model? Je kunt namelijk sommige oude sim-kaarten laten knippen.

Graag je reactie.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi skittel,

Wanneer je een ander formaat simkaart nodig hebt raden wij altijd aan om een vervagende simkaart te bestellen.
Dit doe je op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn instellingen & simkaart. Onder het kopje Simkaart vind je de optie 'Aanvragen vervangende simkaart'.
Een simkaart kost €5 en heb je doorgaans binnen 2 werkdagen in huis.

Je kúnt je huidige simkaart misschien wel laten knippen, maar dat doe je dan geheel op eigen risico.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer