HalloÂ
Ik heb een vervangende simkaart van jullie gekregen
Maar nu staat bij mijn gegevens geen optie om Vervangende simkaart te activeren
Hoe moet ik dit nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tria,
In onderstaand bericht wordt het uitgelegd. https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
Snap je het nu wel?
In onderstaand bericht wordt het uitgelegd. https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
Snap je het nu wel?
Hoi tria,
Leuk om je weer te zien op ons forum:)
Ik zie dat je jouw simkaart gisteren al geactiveerd hebt.:D Via het tabblad instellingen & simkaart in Mijn Simyo. Heeft de tip van maikel.twinnie(thanks!) je geholpen?
Werkt alles nu naar behoren?
Leuk om je weer te zien op ons forum:)
Ik zie dat je jouw simkaart gisteren al geactiveerd hebt.:D Via het tabblad instellingen & simkaart in Mijn Simyo. Heeft de tip van maikel.twinnie(thanks!) je geholpen?
Werkt alles nu naar behoren?
Hallo
Super bedankt ik heb gister alles voor elkaar gekregen.En alles werkt na behoren
Super bedankt ik heb gister alles voor elkaar gekregen.En alles werkt na behoren
Hoi tria,
Graag gedaan. Wat fijn om te lezen, en nog leuker om te zien dat je ook even een terugkoppeling geeft:D
Graag gedaan. Wat fijn om te lezen, en nog leuker om te zien dat je ook even een terugkoppeling geeft:D
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.