Skip to main content

.

Hallo 



Ik heb een vervangende simkaart van jullie gekregen

Maar nu staat bij mijn gegevens geen optie om Vervangende simkaart te activeren

Hoe moet ik dit nu doen?
Hoi Tria,



In onderstaand bericht wordt het uitgelegd. https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41



Snap je het nu wel?
Hoi tria,



Leuk om je weer te zien op ons forum:)



Ik zie dat je jouw simkaart gisteren al geactiveerd hebt.:D Via het tabblad instellingen & simkaart in Mijn Simyo. Heeft de tip van maikel.twinnie(thanks!) je geholpen?



Werkt alles nu naar behoren?
Hallo



Super bedankt ik heb gister alles voor elkaar gekregen.En alles werkt na behoren
Hoi tria,



Graag gedaan. Wat fijn om te lezen, en nog leuker om te zien dat je ook even een terugkoppeling geeft:D

Reageer