Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe activeer ik mijn simkaart?

• 10 februari 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Goedemorgen,

Gisteren is mijn nummer overgezet, maar het lukt nog altijd niet om de simkaart werkend te krijgen.

Zowel via de app als website geprobeerd; het lijkt fout te gaan bij het bevestigen van het contract.

Geen idee wat ik moet doen, de app biedt aan de klantenservice te bellen, maar dat gaat niet zonder werkende simkaart.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Y1K,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt met de simkaartactivatie. Ik heb direct gekeken op jouw aansluiting en zie dat de netwerktaak helaas in error is gegaan. Dit lost vanzelf op maar kan tot 2 werkdagen duren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1766 reacties
  • antwoord
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Y1K,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je problemen hebt met de simkaartactivatie. Ik heb direct gekeken op jouw aansluiting en zie dat de netwerktaak helaas in error is gegaan. Dit lost vanzelf op maar kan tot 2 werkdagen duren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Reageer