.

Beantwoord

hoe activeer ik mijn simkaart?

  • 29 September 2022
  • 12 reacties
  • 110 Bekeken

Hoe kan ik mijn simkaart activeren kan de goede site niet vinden  alvast bedankt voor de moeite 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 September 2022, 11:31

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7

@Nilles Huh? Je gaat via Simyo.nl naar je Mijn Simyo en log je in. Daar kun je je simkaart activeren.

Ja klopt maar als ik naar mijn simyo ga krijg ik nergens een link naar activeren simkaart 

Dan heb je al ooit een vervangende simkaart ontvangen maar niet geactiveerd? 

Nee ben nieuwe klant simyo 

Morgen reageert een medewerker (moderator) van Simyo. Die zal duidelijkheid brengen denk ik. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nilles,

Bedankt voor je bericht. Je kunt je simkaart inderdaad activeren via de Mijn Simyo app of website. Zodra je bent ingelogd zie je meteen een blauwe knop met “aan de slag”, hier klik je dan op. Ik heb het nummer wat gekoppeld aan je profiel is opgezocht in ons systeem en ik zie dat je je simkaart enkele dagen geleden hebt geactiveerd, ook is er internet verbruikt. De pin- en pukcode heb je via e-mail ontvangen. Ik hoor graag van je of alles naar behoren werkt! 

Mocht het om een ander 06-nummer gaan dan kun je mij een privébericht sturen met desbetreffende nummer en persoonlijke gegevens. Ik kijk dan met je mee op je aansluiting.

Bedankt voor alle hulp @RicoK en @Friesian

Groetjes,
Roeqajja

Sorry voor de problemen maar ik kom er niet uit. Kom niet bij blauwe knop om aan de slag te gaan. Ik lees dat mijn simkaart al geactiveerd is maar krijg geen verbinding met Simyo blijft boven in het scherm een symbool van een rondje met streep in

Reputatie 7

@Nilles Het wordt er niet duidelijker op. Wat bedoel je nu met ‘bovenin scherm een symbool van een rondje met een streep er doorheen'? Heb je het dan nu over je browser op je computer of je telefoon? Of bedoel je bovenin je telefoonscherm?

Omdat je simkaart al geactiveerd is, zie jij ook niet de blauwe “aan-de-slag"-knop. Dus, waar loop je nu tegenaan? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nilles,

Bedankt voor je reactie. Wat lastig dat je er niet uit komt! Ik ga je hiermee helpen. Ik begrijp uit je bericht dat je nog geen verbinding hebt. Ik zie op je aansluiting dat je simkaart wel actief is, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik zal je simkaart dan resetten. Hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk waardoor eventuele blokkades komen te vervallen. Dit zou kunnen helpen!

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Roeqajja,

Hoop dat je hier genoeg gegevens aan hebt.

Dank je wel voor alle moeite 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nilles,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Dit is namelijk een openbare pagina wat zichtbaar is voor iedereen! Ik raad je aan om hier voorzichtiger mee te zijn.

Ik wil je nogmaals verzoeken om mij een privébericht te versturen door te klikken op de bijgevoegde link. Op deze manier zijn je gegevens alleen zichtbaar voor mij 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

*Edit* @Roeqajja pakte dit al op. Fijn dat je dit zo snel hebt gedaan!

 

Reageer