Hallo dit is de 2e keer dat ik jullie hierover contact (vorige keer geen reactie) Ik wil mijn simkaart activeren en na het volgen van de stappen op de brief die ik er bij kreeg vind ik het kopje 'activeer je nieuwe simkaart' niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Hoe heb je de vorige keer contact gezocht?
En lukt het zo wel? >>>> https://mijn.simyo.nl/simkaart-activeren
Hoe heb je de vorige keer contact gezocht?
En lukt het zo wel? >>>> https://mijn.simyo.nl/simkaart-activeren
Ik had een email geschreven. Maar bedankt het is nu zo wel gelukt!
Hoi SssMickey,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je e-mail. Wanneer je onze klantenservice mailt, ontvang je normaal gesproken binnen drie werkdagen een reactie.
Als je snel antwoord nodig hebt, dan is het aan te raden ons te benaderen via een van onze andere servicekanalen.
Goed om te lezen dat het activeren van je simkaart is gelukt met de hulp van Ray!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt 😃
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je e-mail. Wanneer je onze klantenservice mailt, ontvang je normaal gesproken binnen drie werkdagen een reactie.
Als je snel antwoord nodig hebt, dan is het aan te raden ons te benaderen via een van onze andere servicekanalen.
Goed om te lezen dat het activeren van je simkaart is gelukt met de hulp van Ray!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
@Ray, bedankt 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.