.

Beantwoord

Hoe activeer ik een andere simkaart?


De nieuwe simkaart komt niet van Simyo.
Voor deze situatie bied de site geen oplossing en het is zaterdag... kan niet bellen en krijg geen reactie via whatsapp.
Hoe nu verder, want ik kan de nieuwe simkaart niet zelf activeren.
Het kaartnummer is uiteraard in mijn bezit, staat op het kaartje, maar geen pincode.
icon

Beste antwoord door Els 26 March 2018, 14:11

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hiermee kunnen we je denk ik niet kunnen helpen Pela.

Je zult echt bij de leverancier van dat kaartje moeten zijn.

De klantenservice is in het weekend gesloten, soms is er wel een moderator actief in het weekend, echter dat is niet zeker dat het dit weekend het geval is.
De leverancier is belsimpel; deze heeft mij verzekerd dat alleen simyo mij kan helpen.
Reputatie 7
Badge +9
Het is geen Simyo simkaart schrijf je, hoe kunnen wij dan helpen?
Dat is mijn vraag aan jullie, ik ben maar een leek hoor.
Van welke provider is de simkaart dan wel? Staat dat er niet op, of in de bijgeleverde documentatie?
Zoals al eerder vermeld: de simkaart is van belsimpel. Daarvan heb ik alle gegevens.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Pela,

Is het soms een toestel van Belsimpel met een simkaart van Simyo? Dat zou verklaren waarom Belsimpel je doorverwijst naar Simyo.

In dat geval zal een moderator je misschien wel kunnen helpen.
Nee, ook de simkaart is van belsimpel.
Reputatie 7
Badge +9
Dan snap ik niet dat belsimpel je naar Simyo verwijst.
Hoi Pela.

Welke naam staat er op de simkaart, staat er op Simyo?


https://www.simyo.nl/blog/alles-wat-je-moet-weten-over-je-simkaart/
Nee, er staat KPN op.
Reputatie 7
Badge +9
De Klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar. Let op: voor technische vragen is het noodzakelijk dat je in de buurt bent van je apparatuur. Bekijk de telefoonnummers: Mobiel 08000105.

Telefoonnummer Klantenservice | KPN

https://www.kpn.com/service/bel-met-ons.htm