Skip to main content

.

Ik ga over van prepaid Simyo naar sim-only Simyo en heb een nieuwe simkaart  daarvoor ontvangen

Morgen wordt het overgezet met nummerbehoud en moet uiterlijk vandaag de nieuwe simkaart activeren met een tijdelijke login.

Inloggen lukt prima, echter kan ik het simkaartnummer niet invullen, het invulveld werkt gewoon niet!

Gaarne reactie wie hier ook ervaring mee had of heeft en liefst hulp van Simyo zelf natuurlijk!

Ik heb al een paar mails gestuurd maar steeds nog geen reactie van hen!
Hoi henkh 🙂,



Welkom op het Simyo forum!



Uit je bericht begrijp ik dat je je simkaart niet kon activeren 😞 Het is gelukkig opgelost. Ik zie staan dat je gisteren je simkaart hebt geactiveerd 🙂



Helaas is het overzetten van je nummer niet goed op het netwerk afgerond. Je hebt vandaag van een collega een e-mail ontvangen dat zij het met hoge prioriteit heeft doorgezet naar de technische afdeling. Vandaag zul je nog bericht ontvangen van haar dat het is opgelost.



Laat je het weten als je gebruik kan maken van je aansluiting?

Reageer