Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem als velen voor mij kennelijk met mijn vervangende simkaart. Het nieuwe simkaartnr. is:67886959
Omdat niet iedereen van 'hetzelfde probleem' op de hoogte is, zoals ik (...), kun je je probleen uiteen zetten?
Sorry, ik dacht aan te sluiten bij vorige zelfde gevallen.. Ik had mijn telefoon verloren en heb mijn simkaart geblokkeerd. Daarna een vervangende simkaart aangevraagd. Vanmorgen ontving ik die. Maar ik krijg de keuze niet 'vervangende simkaart activeren'. Ik heb verder gezocht op het forum en las ergens dat je eerst je geblokkeerde kaart moest deblokkeren. Dat heb ik geprobeerd maar kreeg de melding dat het niet kon omdat er een vervangende kaart was verzonden. Wat nu te doen?
Hoi IreneB, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat het niet lukte om je simkaart te activeren op Mijn Simyo. Dit zou namelijk wel moeten kunnen, zonder dat je je gestolen simkaart eerst hoeft te activeren.



Uit je gegevens zie ik dat het je inmiddels wel is gelukt. Zou je ons willen laten weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? :D



Bedankt voor je reactie RicoK, zo is het verhaal mij ook iets duidelijker geworden.

Reageer