.

Beantwoord

Het activeren van mijn Nano-simkaart

  • 6 April 2013
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Hallo, 
Het lukt mij maar niet om mijn nano-simkaart voor de Iphone 5 te activeren. Het zou moeten kunnen via de optie:
Mijn instellingen & simkaart --> Activeren vervangende simkaart. Deze laatste ( activeren ) staat helemaal nergens aangegeven.
Ik heb hiervoor verschillende keren naar de klantenservice gebeld, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. De laatste keer dat ik gebeld heb, nam een aardig meisje op die mij vertelde dat ze het uitgebreid ging onderzoeken met de IT-afdeling, want het klopte niet dat er geen bericht als pop-up kwam waarbij ik mijn simkaart kon activeren. Zij zou mij hiervoor op de hoogte houden via de mail. Helaas helemaal geen mail meer ontvangen. Ik ben nu al een week bezig om met de klantenservice te bellen om dit probleem op te lossen maar het lijkt geen einde te hebben. 
Is het geen mogelijkheid om de nano-simkaart handmatig als simyo-medewerker te activeren? Ondertussen zijn mijn pogingen om de PIN-code op de Iphone in te voeren allemaal verdwenen en nog 8 pogingen over om de PUK-code in te voeren, de PUK-code van mijn abonnement van de niet-nano simkaart werkt hierbij niet, dit ligt dus weer aan het probleem dat de nano niet geactiveerd is. 

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Joost van Leeuwen
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 16:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Joost van Leeuwen,

Welkom op het Simyo forum!
Ik begrijp dat het vervelend is dat het activeren van de nano simkaart via de persoonlijke pagina niet lukt.
Zojuist heb ik de nano simkaart handmatig geactiveerd op het netwerk. Ik verzoek je het toestel eenmalig uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag verneem ik of het hierna lukt om een uitgaand gesprek te voeren met de Iphone 5.

Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Groetjes,

Manisha

Reageer