Ik heb esim gekocht. Mijn iPhone ondersteunt esim, maar de activering is mislukt en het is nog steeds geactiveerd. Ik startte mijn telefoon opnieuw op en hetzelfde gebeurde. Dus opende ik nog een esim en vervolgens simyo, maar simyo had nog steeds geen signaal. Ik denk dat mijn activering uiteindelijk is mislukt. Om esim opnieuw te installeren moest ik 08008007 bellen. Ik heb geen ESIM, dus ik kan niet bellen. Nu heb ik mijn esim verwijderd en kan simyo helemaal niet meer gebruiken
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens?
Groetjes,
Seren
Bedankt voor je bezorgdheid, ik heb het probleem opgelost door via WhatsApp contact op te nemen met de klantenservice en nu heb ik mijn esim met succes geactiveerd. Hartelijk dank.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.