Skip to main content
Ongeveer een week geleden is me simkaart er opeens mee gestopt. Ik dacht eerst dat ik een fout had gemaakt met het verlengen van mijn abonnoment maar die klopte gewoon.

natuurlijk kan ik online heel veel regelen maar voor sommige gevallen heb je nu eenmaal je simkaart nodig.

En een nieuwe simkaart aanvragen kan natuurlijk alleen ik zit op dit moment in Nieuw-Zeeland en begin over twee weken aan en rondreis op het zuiderlijk eiland.



Nu is mijn vraag is het mogelijk om een simkaart opgesturen, zo ja hoe lang duurt zo iets en zitten hier nog extra kosten aanvast behalve de 5 euro aangezien ik in het buitenland zit?
Hoi Merel.hoii, welkom op het Simyo forum!



Vervelend dat je simkaart opeens ermee is gestopt. Kun je precies vertellen wat je bedoelt met ‘er opeens mee gestopt’? Is je simkaart bijvoorbeeld kapot of heb je opeens geen bereik meer?



Ik zie daarbij ook dat je de optie ‘Bellen in en naar het buitenland’ uit hebt staan. Dit is een optie die je zelf uit en aan kan zetten op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart :)

Als je dit hebt gedaan, dan raad ik je aan om je telefoon uit en aan te schakelen. Daarna kun je handmatig in je telefoon een netwerk selecteren mocht je nog geen bereik hebben.

Ook zou je je Simyo simkaart even in een ander toestel kunnen testen.



Als je bedoelt dat je simkaart echt kapot en stuk is, dan heb je inderdaad een nieuwe nodig. Wij kunnen je simkaart alleen sturen naar een Nederlands adres. Je nieuwe simkaart is vanochtend al verzonden.

Misschien kan iemand anders je simkaart doorsturen naar een buitenlands adres?

Reageer