Skip to main content
Ik heb een nieuw abonoment afgesloten. Daarbij heb ik nummerbehoud en een nieuwe simkaart aangevraagd. De simkaart die ik heb aangevraagd is een Nano en werkt niet met mijn toestel. Wat moet ik nu doen? Want als mijn nummer wordt overgezet naar de Nano kan ik mijn nummer niet meer gebruiken..



Alvast bedankt,



Bram
Laat maar, ik koop wel een adapter.
Laat maar, ik koop wel een adapter.

Goed bezig! 🙂
Laat maar, ik koop wel een adapter.



Hoi brammetje, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart, zodat het topic beter vindbaar is voor gebruikers met eenzelfde vraag :)



Goed dat je inmiddels zelf al een oplossing hebt bedacht.



Mocht dit nou toch niet optimaal werken, dan kan je ook altijd nog op Mijn Simyo via Mijn instellingen & simkaart een vervangende simkaart bestellen. Dit kost eenmalig €5 en dan heb je 'm met twee werkdagen in huis 🙂

Reageer