Skip to main content
Ik heb het forum doorzocht, het is al eerder gevraagd, maar ongeveer een jaar geleden. Eigenlijk wil ik bij Simyo een duo-simkaart bestellen. De auto heeft een ingebouwde telefoon en het is een ontzettend gepruts om steeds die simkaart te wisselen. Ik zou het prettig (eigenlijk noodzakelijk) vinden als de mogelijkheid 'duo sim' beschikbaar komt.
Hallo Ernst,

Hoezo een tweede abbo?

Ik heb nu prepaid , en gebruik alleen WiFi punten.

En een extra abbo met een uitkering lijkt mij geen optie.



Maar er is hier op het forum nog veel meer vraag naar (dat was een voorwaarde om deze te gaan verstrekken/leveren)

de duo-sim , dat lijkt mij dan toch wel een goede service van Simyo om deze te gaan verstrekken/leveren.



Maar eens bij de KPN -winkel gaan informeren wat die kunnen betekenen voor ons ......

(Wordt vervolgt.)
Het is dus wel mogelijk , voor eveneens een lage prijs.



Even op Google zoeken levert dit resultaat op.
Hi R.j. de Jong,



Dat er een vraag is naar duo simkaarten bewijst dit topic al wel. De grootte van de vraag staat alleen niet in contrast met de kosten die dit met zich mee brengt. En als echte low budget provider kunnen we het niet maken om hoge bedragen te vragen voor een product of dienst.

En wat een hoge of lage prijs is, is natuurlijk voor ieders beoordeling, maar daar heeft Simyo dus ook een mening over.
Hallo,

ook ik (particulier) zou een Duo simkaart aan willen vragen.



In mijn geval ivm mijn werk. Ik werk in de bouw en daar heeft mijn mob smartphone veel te lijden.



Wil dus een geschikte 2de mob aanschaffen voor mijn werk. Maar dan heb ik dus een 2de simkaakt nodig !!!



Helaas "kan" dat bij jullie niet (reden waarom laten we maar even in het midden) en ben ik dus genoodzaakt

om over te stappen naar een andere provider.



Erg teleur stellend vind ik dit !        DOE ER WAT AAN A.U.B



Gr Tim
Hoi Jood,



De reden dat wij geen duosimkaart aanbieden is dat we in ons systeem een telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk kunnen koppelen. Zouden we het systeem aanpassen, dan is dat een behoorlijke investering. Wij proberen bij Simyo vooral de tarieven laag te houden, en bieden daarom dus een simpel product aan. Hoe meer diensten er beschikbaar zijn, hoe meer je voor je abonnement gaat betalen. Het moet toch ergens vandaan komen.

Ik snap dat het in jouw situatie handig zou zijn, een duo sim. Een doorschakeling instellen zou misschien ook een oplossing kunnen zijn. Dan ben je bereikbaar op een tweede simkaart. Maar als je echt in de nabije toekomst een duo sim wilt, dan heb ik geen goed nieuws voor je helaas. Dat gaat op korte termijn bij Simyo niet veranderen.



Ik heb je vraag ook in twee andere topics gevonden. Je kunt de volgende keer het beste op 1 plek reageren. Dat houdt het forum overzichtelijk en dan heb je ook sneller een antwoord 🙂



Groetjes,

Charlene
Thanks voor je uitleg. Ik zal over de optie (doorschakelen) na denken. Ben namelijk wel tevreden over jullie.



Gr
Hoi Jood,



Blij dat het duidelijk is en je een tevreden klant bent 🙂 Ik hoop dat je ons even laat weten of het doorschakelen inderdaad een goede oplossing is voor je en of het handig toe is te passen.
Beste Simyo,





Ik snap dat het op dit moment "nog" niet mogelijk is een duosimkaart aan te vragen.

Middels deze weg zou ik kenbaar willen maken dat er vanuit mij (particulier) ook een behoefte voor is.

Dit i.v.m. gebruik van 2 telefoons (1 voor weekend/uitgaan/vakantie etc. en 1 voor dagelijks gebruik/school/werk)

Graag hoor ik t.z.t. wanneer het wel mogelijk zou zijn.



Gr. een verder tevreden klant.
Welkom op het forum van Simyo, J..st! :)



We nemen je wens mee voor de duo simkaart, er zijn nog geen plannen bekend dat we deze gaan aanbieden, maar wie weet 🙂
Jammer jammer, 



Nog steeds geen duokaart optie zie ik , om de beste redenenen daar twijfel ik niet aan.



Ik denk dat de vraag uit de markt juist toeneemt nu alles "smart"  is.







Misschien een petitie starten lol.
Hoi renetjuh,



Je bent vrij om een petitie te beginnen, hoor. Maar of het veel zin gaat hebben...?
Ik ben zeer geïnteresseerd in duosimkaarten die ik wil graag gebruiken voor mijn tablet met 4g, dan kan ik zelf kiezen met of ik met een telefoon of een tablet wil spelen met Facebook en whatsapp enz... Het lijkt me dat er wel meer klanten hier het nut van inzien. Ook wordt een tablet functioneler te gebruiken.
Hoi Eilings, welkom op het Simyo forum!



Het klopt dat meer klanten er het nut van inzien. Zelf zou ik het ook prima vinden, maar vooralsnog is er geen sprake van het in gebruik nemen van duo simkaarten.
Bij hoeveel aanvragen wordt het verzoek om een duo kaart aan te bieden wel gehonoreerd? Zo te zien is er toch veel vraag naar.

Dit geldt ook voor mij 
Hoi Lieb1, welkom op het Simyo forum!



Er is inderdaad vraag naar. Het zit niet in de planning. Zoals je vast ook hebt gelezen is het technisch niet mogelijk om duo simkaarten aan te bieden. Als we gaan investeren hierin dan betekent dit dat de abonnementskosten ook hoger worden. Dit is niet ideaal aangezien we de kosten zo laag mogelijk willen houden. Het product past niet bij Simyo.
Hallo Simyo, mijn samsung galaxy moet in reparatie. Om niet zonder gsm te zitten, kan ik de oude iphone van mijn vriend tijdelijk gebruiken. Maar mijn simkaart past niet in de iphone. Ik had er best 5 euro voor over om een tweede simkaart te kopen en zo tijdelijk toch bereikbaar te zijn. Maar bij jullie zou ik dan, als mijn samsung gerepareerd is, weer een nieuwe simkaart moeten aanschaffen. Dat vind ik jammer. Dus kom op met die duosimkaart!
Hoi Marion M.



Zeker in geval van een reparatie is een Duo sim mogelijkheid erg gewenst. Helaas hebben we ze niet. Er is in zo'n geval natuurlijk wel een handige optie, namelijk; een sim adapter. Hiermee kun je de simkaart wel kleiner maken en later met de adapter weer in je Galaxy gebruiken. Hier heb je uiteraard nog altijd wat aan en hoef je niet nogmaals een simkaart te bestellen 😉.



Is dat een idee?



Groetjes, Tiury
Ik wilde ook zojuist een DUO sim bestellen tezamen met een verhoogde data bundel. Jammer dat het niet aangeboden wordt. Wellicht gewoon eens een business case presenteren aan het management. Er bestaat immers een grotere kans dat klanten hun bundel gaan ophogen.



Gr,



Roy
Hoi Roy,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat jij je mening en wensen met ons deelt 🙂 Op dit moment ziet het er niet naar uit dat we op korte termijn een duo simkaart kunnen gaan aanbieden. Ik zal er wel voor zorgen dat ook jouw wens voor deze optie ook bij de juiste personen terecht komt. Wie weet kunnen we het op een langere termijn wel mogelijk maken.



Groetjes,

Angela

Reageer