Skip to main content

.

Ik ben net overgestapt opnieuw provider en nu geeft Apple Pay aan dat mijn iCloud opslag niet meer betaald kan worden. Mijn betaalgegevens via Apple ID moeten bijgewerkt, maar dat lukt niet. Het ging altijd via Apple Pay. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Hoi Marianne1978,

 

Super gek dat dit niet werkt na het wisselen van de simkaart. Apple pay staat wel echt los van je simkaart dus ik denk niet dat het daar mee te maken heeft. Je kan het beste hiermee langs de apple winkel, daar kunnen ze je vast verder helpen. Misschien vind je anders hier een antwoord op je vraag: https://support.apple.com/nl-nl

 

Groetjes,

Daisy

 


Ik weet niet of dit helpt maar ik heb even in de Wallet & Apple Pay settings op mijn iPhone gekeken en daar staat het nummer van mijn mobiele telefoon aangevinkt. Heeft @Marianne1978 soms met het wisselen van de simkaart een nieuw nummer gekregen? Ze zou even kunnen checken of het juiste telefoonnummer staat aangevinkt.


Reageer