Skip to main content
Het is mij niet helemaal duidelijk of ik ook een 3-in-1 simkaart heb.



Nu gebruik ik in mijn toestel de micro simkaart

Straks heb ik een toestel waar de nano simkaart in moet.



Ik zie of voel geen lijntjes waarmee ik van de micro een nano kan maken.
Als dat niet kan dan heb je waarschijnlijk nog een oud model simkaart. Je kan een nieuwe bestellen op je MijnSimyo > instellingen > simkaart. Kost 5 euro. Lees het bestel proces goed door en check je adres ook tijdens het bestellen.
Hoi Mheuvel,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon gaat gebruiken. Ik zie dat jouw simkaart uit 2013 komt, dan heb je helaas nog geen 3-in-1 kaartje. Deze leveren wij pas sinds oktober 2014. Je bestelt normaal gesproken een vervangende simkaart op de manier die Raytje beschrijft, maar omdat je al zolang gebruikt maakt van je oude simkaart zal ik je er gratis een toesturen. Het is tenslotte bijna Sinterklaas :D



Hou de schoorsteen in de gaten. Binnen drie werkdagen wordt je nieuwe simkaart bezorgd.



Veel plezier met je nieuwe toestel!



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt!!
@Sean dankjewel. Ik had alleen dit weekend al direct een sim kaart aangevraagd via Mijn Simyo. Hoop dat het dan niet dubbel gaat.
Hoi Mheuvel,



Dat had ik niet gezien. Mocht je nou toch twee simkaarten binnenkrijgen, laat het dan even weten. Dan zal ik de kosten vergoeden :)



Groetjes,

Sean
Oké. Zal ik laten weten.

In dit forum item?
Hoi Mheuvel,



Dat is prima! Je mag mij ook een privébericht sturen. De mogelijkheid om een privébericht te sturen, verschijnt zodra je op mijn profielafbeelding klikt.



Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Sean

Reageer