Skip to main content
ik lees dat Symio een 3 in 1 simkaart heeft.

Nu zie ik echter geen randje om de chip zitten dus ben ik bang dat deze beschadigd al ik deze eruit druk.

Kan het zijn dat deze simkaart nog van een oud type is en deze functie niet heeft?
De huidige 3-in-1 kaarten worden verstrekt vanaf medio oktober 2014. Indien je een kaart hebt van voor die datum dan heb je nog een 2-in-1 kaart.

Als je een nano-sim nodig hebt zul je een vervangende sim a € 5,00 moeten aanschaffen via je Mijn Simyo.
Tsja dat ik een nieuwe kon bestellen bij verlies of diefstal had ik al gezien, maar nu moet ik dus ook een andere kaart tegen betaling aanschaffen. Het zou mooi zijn als deze éénmalig kosteloos zou worden vervangen zodat we ook met een toestel van de huidige generatie met Simyo kunnen blijven bellen.
Hoi Tijm, welkom op het forum van Simyo!



Top om te zien dat RicoK je al heeft geholpen 🙂 Je hebt nog een andere simkaart. Doordat er steeds nieuwere telefoons komen met andere simkaartvormen bieden we ook 3-in-1 simkaarten aan. Als je een andere nodig hebt door de aanschaf van een nieuwe telefoon, dan betaal je hier inderdaad € 5. Gelukkig zijn de kosten redelijk laag 😳 Op Mijn Simyo kun je onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart een nieuwe bestellen.



Is je vraag zo beantwoord?



@RicoK; dankjewel voor je reactie!

Reageer