Skip to main content
Hoe weet ik of ik een 3 in 1 simkaart heb. Mijn huidige simkaart heb ik sinds oktober 2013. Ik kan hem niet uit mijn telefoon halen, omdat ik dan mijn batterij er uit moet halen. Aangezien mijn aan en uitloop niet meer werkt krijg ik hem vervolgens niet meer aan.
Hoi Pauliena, welkom op het Simyo forum! :)



Wat onhandig dat je telefoon niet meer uit/aan kan! Goed dat je het dan even bij ons navraagt. Als jij een simkaart uit oktober 2013 hebt, kan ik met zekerheid zeggen dat je geen 3-in-1 simkaart hebt. Dit was net in de overgangsperiode naar een 2-in1 simkaart (normaal en mirco), dus of je die hebt, durf ik dan weer niet met zekerheid te zeggen. Heb je een nieuwe simkaart nodig omdat je een nieuwe telefoon gaat kopen?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,



Bedankt voor je reactie. Ik heb idd een 2 in 1 simkaart. Ik heb een iPhone 5 gekocht waarvoor ik een nano simkaart nodig heb. Deze zal ik dan nu bestellen, maar wilde even zeker weten dat ik er niet al eentje had. Anders zonde van het geld.



Nogmaals hartelijk dank.



M.v.g. Pauliena
Hoi Pauliena,



Wel fijn dat je een nieuwe telefoon gaat kopen! Zeker als de vorige niet meer uit of aan kan 😉. We hebben je nieuwe simkaart vanmorgen al op de post gedaan. Ik ga er vanuit dat je 'm komend weekend al in gebruik kan nemen! Laat je me weten als je de simkaart hebt ontvangen?



Groetjes, Tiury 🙂
Beste Tiury,



De simkaart zat gister al in de brievenbus. Inmiddels geïnstalleerd en geactiveerd!!!



Hartelijk dank voor de snelle reactie en service!!!!



M.v.g. Pauliena
Hoi Pauliena,



Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Super bedankt voor je terug koppeling. En namens Tiury, graag gedaan:$

Reageer