Skip to main content
Hallo,



Ik heb gisteravond een vervangende sim kaart (micro sim) besteld, alleen nu weet ik niet zeker of dit wel gelukt is of niet omdat ik nog geen email erover heb gekregen en de 5 euro is nog niet van mijn kaart afgehaald. Wel heb ik nu een melding over nummberbehoud iedere keer als ik inlog, maar die begrijp ik niet helemaal aangezien ik niet kan invoeren dat ik mijn simyo nummer wil behouden. Staat deze melding los van de nieuwe sim kaart of moet ik deze nog invullen voordat hij verstuurd word?



Alvast bedankt,



Maureen
Hoi Maureen, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Simkaart', zodat andere gebruikers met eenzelfde vraag het makkelijker kunnen vinden :)



Ik zie niet terug dat je een vervangende simkaart hebt besteld, zou je dit nogmaals willen doen en ons even een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan, dan checken we meteen even of 'ie nu wel onderweg is :)



Daarnaast vind ik het vreemd dat je een melding krijgt over Nummerbehoud. Dit staat overigens wel volledig los van het bestellen van een vervangende simkaart, maar ik zou wel graag willen weten welke melding je precies krijgt? :)



Ik hoor graag van je!
Hallo,



Ik heb opnieuw een bestelling geplaats hopelijk werkt het deze keer wel. Daarnaast heb ik hier een screenshot van de melding over het nummberbehoud: http://nl.tinypic.com/r/t83d6t/8  

Boven aan zie je de melding en eronder kun je zien wat ik krijg als ik er op klik.



Alvast bedankt!
Hoi Maureen,



Ik heb het direct even voor je gecheckt en nu zie ik de bestelling van de vervangende simkaart wel terug 🙂 Met een beetje geluk heb je 'm morgen en anders woensdag in je brievenbus liggen.



Vreemd dat je telkens deze melding over nummerbehoud krijgt. Krijg je niet eerst een scherm te zien met daarin de vraag of je alsnog nummerbehoud wil aanvragen? Met daarbij de keuze Ja, vul gegevens in of Nee, ik wil dit nummer behouden o.i.d.? 🙂
Hoi,



Fijn dat alles nu geregeld is, ik hoop dat het morgen in de bus ligt! 

Ik heb geen scherm gekregen met die vraag over het nummerbehoud.



Groetjes.
Hi Maureen,



In je gegevens zie ik dat de verzending van je simkaart vanmorgen gereedgemaakt is. Dat betekent dat ie hoogstwaarschijnlijk morgen in de bus ligt.

Als je nog geen nummerbehoud melding in beeld hebt gehad, kun je ook gaan naar het tabblad Mijn instellingen & simkaart op Mijn Simyo. Onder het kopje Simkaart vind je daar een button Nummerbehoud. Daarmee kun je het alsnog aanvragen.

Reageer