Hallo
Heb vannacht een vervangende (macro)simkaart aangevraagd, maar hiervan geen bevestiging gekregen.
Kan ik ergens de status van mijn aanvraag controleren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi leynel, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je simkaart dinsdagochtend was verzonden en je 'm inmiddels gisteren al hebt geactiveerd.
Werkt alles naar behoren? 🙂
Ik zie dat je simkaart dinsdagochtend was verzonden en je 'm inmiddels gisteren al hebt geactiveerd.
Werkt alles naar behoren? 🙂
Bedankt voor je reaktie, Kim.
Nieuwe simkaart doet wat hij moet doen.
Zag later op het forum dat ik niet de enige was die de vraag stelde; zou handig zijn als je op de website of per email een bevestiging krijgt als je een simkaart besteld.
gr,
leynel
Nieuwe simkaart doet wat hij moet doen.
Zag later op het forum dat ik niet de enige was die de vraag stelde; zou handig zijn als je op de website of per email een bevestiging krijgt als je een simkaart besteld.
gr,
leynel
Hoi leynel,
Graag gedaan namens Kim. Leuk om te horen dat je gebruikmaakt van je nieuwe simkaart :D
Bedankt voor je tip, we horen dit van meerdere klanten. We zijn er mee bezig om klanten op de hoogte te brengen wanneer ze een vervangende simkaart hebben besteld 🙂 Als je nog andere tips of vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😉
Graag gedaan namens Kim. Leuk om te horen dat je gebruikmaakt van je nieuwe simkaart :D
Bedankt voor je tip, we horen dit van meerdere klanten. We zijn er mee bezig om klanten op de hoogte te brengen wanneer ze een vervangende simkaart hebben besteld 🙂 Als je nog andere tips of vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.