Beste Simyo,
Ik heb dinsdag een vervangende simkaart aangevraagd omdat mijn telefoon gestolene was en ik ondertussen een nieuwe heb.
Maar het is nu Zaterdag en ik heb nog steeds niks ontvangen dus ik weer niet of het is gelukt.
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Met vriendelijke groet Muziekxgirlz
Bladzijde 1 / 1
Hoi Muziekxgirlz,
Ik zie helaas niet de bestelling van de vervangende simkaart terug, daarom raad ik je aan 'm nogmaals te bestellen, dan heb je 'm met twee werkdagen in huis.
Laat je het even weten als je 'm hebt besteld, dan checken we meteen even of we de bestelling nu wel terug zien 🙂
Ik zie helaas niet de bestelling van de vervangende simkaart terug, daarom raad ik je aan 'm nogmaals te bestellen, dan heb je 'm met twee werkdagen in huis.
Laat je het even weten als je 'm hebt besteld, dan checken we meteen even of we de bestelling nu wel terug zien 🙂
Ik heb een nieuwe aangevraagd is het gelukt?
Hoi Muziekxgirlz,
Ja, nu zie ik de bestelling wel terug. De simkaart is vanochtend verzonden :)
Ik hoor het graag van je als je 'm hebt ontvangen!
Ja, nu zie ik de bestelling wel terug. De simkaart is vanochtend verzonden :)
Ik hoor het graag van je als je 'm hebt ontvangen!
Hoi Muziekxgirlz,
Ja, nu zie ik de bestelling wel terug. De simkaart is vanochtend verzonden :)
Ik hoor het graag van je als je 'm hebt ontvangen!
Ik heb hem binnen dank u wel
Ik wil even laten weten dat ik ook de vervangende simkaart heb ontvangen op naam van Cor Witteman!
Bedankt!
Bedankt!
Hoi Muziekxgirlz en Lenie,
Dank jullie wel voor de terugkoppeling! 😃
Dank jullie wel voor de terugkoppeling! 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.