Skip to main content
Hoi ik heb nu een huawei G510 simcard van jullie (denk nu zo'n 2 jaar) ; ik ga een iphone 5s aanschaffen.

Wat moet ik regelen rondom mijn simkaart bij jullie ?

Hoor t graag even want anders als ik iets moet doen dan t liefst zo snel mogelijk.



Reageren jullie vandaag nog ?

Gr Pieter
Hallo Pieter Scheffer,



Welkom op het Simyo Forum.



De 5s heeft een nano-simkaart nodig, de G510 heeft een micro-simkaart nodig.

Als je in je huidige simkaart nog een andere kunt uitdrukken zit je goed, dat is dan de nano-simkaart! Is dit niet het geval dan moet je via Mijn Simyo op deze site een nieuwe (3-in-1 is dat tegenwoordig) simkaart aanvragen, die ligt dan, als het goed is, dinsdag of uiterlijk woensdag in de brievenbus (post.nl bezorgt niet op maandag).
Hi Pieter Scheffer,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon aanschaft! Zoals Franswon al aangeeft, gaat er in een Huawei G510 een micro-simkaart en in een iPhone 5S past een nano-simkaart. Als je een 3-in-1 simkaart had, dan kun je dit kleinere formaat er gemakkelijk uit klikken. Mocht dit niet lukken, dan raad ik je aan om via Mijn Simyo te gaan naar Instellingen > Simkaart. Op deze pagina kun je een vervangende simkaart bestellen. Dit kaartje kost € 5,- en kun je binnen enkele werkdagen op je deurmat verwachten.



Laat je weten of je er zo uit komt?



@ Franswon: Perfect, dankjewel voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer