.

Beantwoord

Heb ik een nieuwe simkaart nodig?

  • 1 May 2017
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Badge
ik heb zojuist een IPhone SE besteld en mijn huidige simyo abonnement omgezet van 3G naar 4G. Mijn huidige toestel is een Iphone 4. heb ik nu een nieuwe simkaart nodig en zo ja, hoe kom ik daar aan?
icon

Beste antwoord door Ray 1 May 2017, 14:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

De vraag is eerst hoe oud de simkaart is. Hele oude simkaarten zijn niet geschikt voor 4G en ook geen 3in1 simkaarten.

Een vervangende simkaart vragen we aan op de persoonlijke MijnSimyo pagina > Instellingen > Simkaart.

Kosten zijn 5 euro en die worden of van het beltegoed gehaald of gefactureerd. Dus bij Prepaid heb je wel voldoende beltegoed nodig alvorens te kunnen bestellen. Tijdens het besteld proces word er gevraagd of je adres nog klopt. Eventueel aanpassen. Na 2 a 3 werkdagen ligt ie op de mat.

Ps. Maakt eerste een back-up van o.a. je contacten voor je de nieuwe simkaart gaat activeren en gebruiken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marionvb,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een nieuwe telefoon neemt! 🙂 Ik zie dat je simkaart nog niet 3-in-1 was, wat inhoudt dat er nog géén nano-formaat in je simkaart zat. In de iPhone SE gaat wel een nano-simkaart. Ik zie ook dat je al een nieuwe simkaart besteld hebt. Fantastisch! Die is wel 3-in-1, wat dus inhoudt dat alle formaten erin zitten: normaal, micro en nano.

Je kunt je simkaart activeren zodra hij aangekomen is. In het foldertje dat bij de simkaart komt, vind je precies terug hoe je dat doet.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord! 🙂 De tip over de contacten is ook heel zinnig! Hier lees je precies hoe je die overstap maakt van de ene iPhone naar de andere. Heel handig, want je kunt je contacten, foto's en notities gewoon meenemen.

Groetjes,
Jihane

Reageer