Skip to main content
Zojuist heb ik mijn nieuwe IPhone 5 binnengekregen en toen ik aan de slag wilde gaan, merkte ik pas dat ik waarschijnlijk geen 3 in 1 simkaart heb, maar nog een 2 in 1 simkaart. Ik balen natuurlijk.... Klopt dit ook? Of heb ik iets over het hoofd gezien en heb ik ten tijde van het afsluiten van mijn abonnement wel een 3 in 1 simkaart ontvangen? Ik ben zo lekker geweest om de sim al uit het plasticje te drukken, zodat ik nu de middelste maat heb (waardoor ik nu dus helemaal niet meer kan bellen ed, want de simkaart past nu ook niet meer in mijn oude telefoon). Is er nog een mogelijkheid dat ik morgen een nieuwe sim zou kunnen ontvangen?



Hartelijk dank en vriendelijke groet,



Chris
Hoi Chris84,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je jouw nieuwe iPhone niet meteen kunt gebruiken 😞 Aangezien jij deze simkaart al sinds 2014 hebt, ben ik bang dat dit inderdaad een 2-1 simkaart is.



Ik heb meteen een 3-1 simkaart voor je besteld, maar het kan helaas wel drie werkdagen duren voordat deze wordt geleverd. Ik hoop dat je dit nog even volhoudt.



Laat je het weten als je de simkaart hebt ontvangen?



Groetjes,

Sean
Beste Sean,



Dat is echt heel fijn, dankjewel! Ik zal het laten weten wanneer de simkaart is gearriveerd!
Hoi Chris84,



Graag gedaan! Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!



Groetjes,

Sean

Reageer