Skip to main content
Hallo mensen van de Simyo.



Ik heb een prepaid simkaart besteld en nummerbehoud aangevraagt. Dit werdt afgewezen omdat ik volgens mijn vorige provider (Ziggo) niet de juiste sim nummer heb aangegeven. Ik wil graag weten wat er gebeurt als ik niet opnieuw nummerbehoud probeer aan te vragen. Zou ik dan de tijdelijke nummer gegeven door Simyo behouden?
Dat klopt, je houdt dan gewoon het tijdelijke nummer want dat wordt dan je permanente nummer.
Veel dank voor je snelle reactie!
Hoi Spanex, welkom op het forum van Simyo :D



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Prepaid. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Ik zie inderdaad dat je een Prepaid simkaart hebt. Scotsman heeft het al aangegeven. Bij Prepaid wordt je tijdelijk nummer automatisch je permanente nummer. Als je een Sim Only had besteld, dan zouden we je bundels moeten activeren. In dit geval hoeft het niet. Veel belplezier met je simkaart ;)



Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden.



@Scotsman; bedankt voor je goede reactie 😮

Reageer