.

Beantwoord

Gsm veloren/gestolen in Duitsland, nw sim bestellen lukt niet?

  • 10 August 2014
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Helaas net nieuw mobiel kwijt in Duitsland s'avonds Gelijk kaart geblokkeerd vanuit buitenland. Na paar dagen bedacht dat ik zelfde nummer wilde behouden en wou een nwe simkaart bestellen. Kon niet; Tegoed van onvoldoende, daarop 20 euro bijgestort. Wil wederom bestellen krijg is de melding: kan niet u heeft al een nieuwe simkaart besteld?!?! Dat heb ik niet. Wat nu??? Ik zit zonder mobiel en nu ook zonder sim kaart. Ik heb dus een nwe simkaart nodig ( micro formaat).

Gezien de ervaringen met klantenservice bellen zet ik het op t forum. Met de stille hoop dat het gereed wordt gemaakt door jullie. Ik ben een nare smaak in mijn mond aan het krijgen. Waarschijnlijk is dit het addertje van goedkoop is duurkoop en zal ik naar iets anders op zoek moeten. Ik wacht nog even op reactie, nadruk op even...
icon

Beste antwoord door Charlene 11 August 2014, 13:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Veld123,

Welkom op het forum :)
Wel jammer dat het voor zoiets vervelends is 😞 Wat ontzettend balen dat je je toestel kwijt bent!
Ik zie inderdaad dat je je aansluiting geblokkeerd hebt wegens verlies/diefstal. Dan kun je daarna inderdaad een vervangende simkaart aanvragen via mijn Simyo, maar dat lukte dus niet vanwege te weinig beltegoed.
Na het aanvullen van het beltegoed deed Mijn Simyo dus net of je wel al een vervangende sim had besteld? Dat is inderdaad irritant dan. Dat kan ik me voorstellen. Ik ga ook vragen hoe dat kan, want dat is technisch natuurlijk niet de bedoeling. Dat heeft niks met onze goedkope tarieven te maken. Dan lijkt er gewoon iets niet goed te gaan op de website, en kunnen we er natuurlijk voor zorgen dat het wel goed gaat werken.
Ik heb inmiddels een micro sim besteld voor je. Die komt binnen 3 werkdagen naar je toe :)

Ik begrijp uit je bericht dat je geen goede ervaringen hebt met onze klantenservice? Dat vind ik erg jammer om te horen, want aan de manier van service verlenen besteden wij erg veel aandacht. Ik vind bij deze aansluiting ook geen eerder contact terug. Dus als je me daar meer over wilt vertellen? Dan kan ik daar nog achteraan gaan voor je.

Laat je het even weten als de simkaart is aangekomen?

Groetjes,
Charlene
Bedankt voor je uitgebreide antwoord en dat je de simkaart geregeld hebt. Ik ben weer pro-simyo!

Eerdere ervaring: 2x 15 min en 1x 45 min in de qeue van klantenservice op via een betaalnr. Ik werk fulltime en lang wachten binnen kantoortijden is geen optie. Ik was steeds niet aan de beurt gekomen, werkzaamheden lieten dat niet toe. Vandaar dat je geen eerder contact ziet. Gratis nr werkt niet dan overigens ook niet, als je telefoon/nummer niet meer hebt...
Reputatie 5
Badge +11
Hi Veld123,

Wanneer heb je deze wachttijden meegemaakt bij Simyo? Ik ken ze enkel van héél lang geleden.
Overigens kost 0900-8090 €0,35 per gesprek, dus maakt het qua kosten niet uit hoe lang je gesprek duurt.
Als je in een privébericht me het nummer waarmee en de periode waarin je gebeld hebt kunt geven, kan ik nagaan wat er destijds niet goed ging.

Reageer