.

Beantwoord

Grote SIM-kaart nodig, maar dan 3 volt. Is dit mogelijk?

  • 13 September 2019
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

Badge
In het basisstation van mijn vaste telefoon (Boston 630; dit is een wat ouder model) zit een SIM-kaarthouder. Daarmee kan ik volgens de handleiding van het basisstation het telefoonboek van de simkaart van mijn mobiel naar mijn vaste telefoon kopiëren en andersom. Alleen heb ik daar volgens de handleiding een simkaart voor nodig van het type 3 volt, te herkennen aan bepaalde letters achter het serienr. op de simkaart. Achterop mijn simkaart staat v2; dit is niet genoemd bij de geschikte lettercombinaties. De simkaart (groot model) past precies in het basisstation, maar de functie "kopiëren telefoonboek" verschijnt niet wanneer deze er wel zou moeten zijn. De simkaart zal dan geen 3 volt zijn denk ik.
Vraag: heeft Simyo dezelfde, grote maat simkaarten maar dan van 3 volt? En op welke lettercombinaties eindigen dan de serienrs.?
icon

Beste antwoord door Kevin 16 September 2019, 12:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi JeannetteAJ,

Welkom op het Simyo forum!

Het is goed mogelijk dat onze simkaart niet werkt in de vaste telefoon. Onze simkaarten zijn namelijk exclusief gemaakt voor mobiele telefoons. Je zult dus helaas een andere manier moeten vinden om je contacten op je vaste telefoon te zetten. Sorry dat we je hiermee niet verder kunnen helpen.

Groetjes,

Kevin

Reageer