Skip to main content
Ik heb mijn pukcode een aantal keer fout gedaan,en nu is mijn mobiel geblokkeerd!

Hoe los ik dat op? Groet arie.
Hoi Arie.



Weet je zeker dat het om de pukcode gaat? Daarvoor is geen ontgrendelcode. Enige optie voor jou is een vervangende sim, kosten zijn 5 euro.



Zou het gaan om pincode fout, dan is de pukcode de ontgrendeling, te vinden op mijn simyo van jou dus, mijn gegevens en dan dus heeeelemaal van jou.:D



Alles duidelijk wat het paerdjuh zegt?

Friesian, ut paerdjuh uut de lage landen.:D
Hoi astigter, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.



Jammer om te horen dat de pukcode niet wordt geaccepteerd. Friesian maakt een goed onderscheid tussen de pincode en de pukcode.



Het is belangrijk om te weten welke van de twee je hebt ingevoerd. Je pincode kun je maximaal drie keer invoeren. Als deze niet word geaccepteerd, dan kun je de pukcode maximaal tien keer invoeren. Wanneer je telefoon deze ook niet erkent, wordt je simkaart helemaal geblokkeerd.



De oplossing is dan om een nieuwe simkaart te bestellen. Je kunt deze op je Mijn Simyo pagina bestellen onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart :$



Laat je ons weten wat je precies hebt gedaan?



@Friesian; dankjewel voor je goede reactie 😃

Reageer