Skip to main content
Hallo,

Mijn telefoon is gestolen. Ik wil mijn simkaart blokkeren, een nieuwe simkaart ontvangen met nummerbehoud 06 xxxxxxxx
Wel *** !:@

Sorry veldhoenj, moest ff mijn ei kwijt. Er zijn van die vlegels, daarvoor heb je maar 1 ding nodig en dat is een goeje knuppel. Stelletje lamzakken dat het zijn.:@



Ga even naar jouw Mijn Simyo, simkaart en instellingen en blokkeer daar je sim.

En voortaan niet je 06 nummer vermelden s.v.p. anders kan daar ook misbruik van gemaakt worden. Moderatoren hebben jouw info direkt bij de hand omdat je sowieso inlogd met je 06 nummer.



Excuses veldhoenj en mods maar hierdoor wordt een soms poeslief paerdjuh verschrikkelijk kwaad.

Friesian.
Hoi veldhoenj, welkom op het Simyo forum!



Erg vervelend dat je telefoon is gestolen 😞 Ik je dat je ondertussen je simkaart al hebt geblokkeerd op Mijn Simyo via het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Ook heb je ondertussen een nieuwe aangevraagd. Je zult deze binnen drie werkdagen ontvangen. Je telefoonnummer heb ik daarnaast weggehaald. Zoals Friesian al aangeeft, kunnen wij deze zien ;)



Heb je hierover nog vragen?



@Friesian; fijn om te zien dat je zo meeleeft. Je reactie heb ik wel een beetje aangepast. Vloek- en scheldenwoorden zien wij liever niet op het forum.

Reageer