Skip to main content
Beste Klantenservice, 



Gisteravond tijdens het uitgaan is mijn telefoon gestolen. Dus het leek mij handig meteen mijn simkaart te blokkeren. Aangezien de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is op zaterdag, heb ik dit via internet geprobeerd. Hier staat echter dat mijn simkaart al geblokkeerd is! 

Wat moet ik nu doen? 



Ook vroeg ik mij af of het mogelijk is bij een nieuwe telefoon mijn nummer te behouden, bij jullie of eventueel een andere provider? 



Ik hoor het graag zo spoedig mogelijk. 
Vervelend dat je telefoon gestolen is. Slim om je simkaart direct te blokkeren. Heb je dat via je Mijn Simyo gedaan? Deblokkeren kan alleen via de klantenservice of via een mod hier op het forum. Je zult daarvoor tot maandag moeten wachten.

Je kunt je nummer behouden, ook als je naar een andere provider wilt overstappen. Let wel op dat je die nieuwe provider dan de nummerportering laat regelen! Dit kan je door hen laten regelen als je daar een abonnement afsluit.
Bedankt voor de reactie! 



Nou ik wilde dus via mijn simyo mijn simkaart blokkeren. Maar dat kon niet want die was al geblokkeerd? misschien door diegene die mijn telefoon heeft gestolen ofzo? 

is dit erg? 
Ik kan dat helaas niet voor je nakijken in het systeem. Meestal is er op bepaalde tijden wel een mod hier aanwezig op het forum. Wat ik je ook kan aanraden is om een tweet te sturen naar Simyo.
Bedankt voor de reactie! 



Nou ik wilde dus via mijn simyo mijn simkaart blokkeren. Maar dat kon niet want die was al geblokkeerd? misschien door diegene die mijn telefoon heeft gestolen ofzo? 

is dit erg? 




Hoi M.Bogerd, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat zaterdag 16-8 om 13.04 uur de simkaart is geblokkeerd via Mijn Simyo, nadat om 12.50 uur er een nieuw wachtwoord was aangevraagd voor Mijn Simyo.



Wanneer je dit niet zelf hebt gedaan, wil ik je in ieder geval aanraden om even het wachtwoord te wijzigen van je e-mailadres en vervolgens ook het wachtwoord te wijzigen van Mijn Simyo.



Maar, je simkaart is nu in ieder geval geblokkeerd. Daarnaast kan je je telefoonnummer gewoon bij ons behouden en weer gebruiken.

Enige wat je daarvoor hoeft te doen is een vervangende simkaart te bestellen via Mijn Simyo. Dit kan onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. Dit kost eenmalig €5 en deze heb je vervolgens met twee werkdagen in huis. Voor een nieuwe telefoon kan je een kijkje nemen in onze Telefoonshop als je wil :)



Wanneer je besluit over te stappen naar een andere provider kan je ook je 06-nummer behouden, zoals de leon al aangaf, wanneer je bij hen aangeeft dat je graag je nummer wil behouden.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord?



@de leon, dankjewel voor het meedenken! 🙂

Reageer