.

Beantwoord

Gestolen HTC Sensation oude simkaart detecteren?

  • 27 February 2015
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Is het mogelijk dat u via een mogelijk nog bestaand signaal van mijn 'oude' simkaart een mobiele telefoon detecteert?

De situatie: vanmiddag thuisgekomen van vakantie. Bij ons thuis is ingebroken. Mijn oude mobiel is meegenomen. Het is een HTC Sensation. Daarin zit mijn oude Simyo-simkaart die niet meer actief is, omdat ik recent een nieuwe, kleinere simkaart bij u heb aangevraagd en in gebruik heb genomen met een nieuwe mobiele telefoon.

Kunt u aan de hand van mijn gegevens bijvoorbeeld nagaan waar de gestolen mobiel zich nu bevindt? De politie adviseerde mij met u hierover contact op te nemen.

Ik hoor graag van u, ook voor eventuele aanvullende benodigde informatie!
Vriendelijkst
icon

Beste antwoord door Naomi 2 March 2015, 12:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi annemariefleur,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Wat vervelend dat je mobiel is gestolen 😞 Ik kan helaas niet nagaan waar je oude HTC Sensation is. Wij noteren en registreren zulke gegevens niet. Ook kunnen we niet aan zulke gegevens komen. Daarbij geeft je oude simkaart geen signaal meer, omdat die niet meer actief is.

Androidtelefoons met Android 2.2 of hoger hebben een terugvind-functie. Je kan via Android Device Manager de locatie van je telefoon traceren. Hiervoor moet je telefoon wel gekoppeld zijn aan een Google-account. Ik vermoed dat dit niet bij jou het geval is, klopt dat?

Ik durf niet te zeggen of je via Android Device Manager je telefoon kan terugvinden als je simkaart niet meer actief. Weten misschien andere forumleden meer over Android Device Manager? 😮

Reageer