.

Beantwoord

gegevensverbruik

  • 21 August 2022
  • 7 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb voor mijn dochter een telefoon met simkaart. Ik heb mobiele gegevens uitgeschakeld. Nu wordt er toch met bedragen van 8,- tegelijk tegoed afgeschreven? Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door wimj12 21 August 2022, 18:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @CindyN,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee! Bedankt @wimj12 en @Friesian voor het meedenken 😊.

Groetjes,
Amy

@CindyN  

Om een beetje mee te denken... 

Als het geen mobiel internet is wat je kunt zien in de telefoon dan kun je bijvoorbeeld ook alvast kijken op https://www.payinfo.nl/ en blokkeren wat je daar kunt blokkeren. 

Is het een abonnement of prepaid?
En heb je ook een telefoon gekocht van Simyo?

Het is een prepaid. Telefoon via coolblue gekocht.

@CindyN  morgen reageert een medewerker van Simyo.  Die kan dieper in het systeem kijken,  die zal je verder kunnen helpen. 

Reputatie 7
Badge +7

Is het een abonnement of prepaid?
En heb je ook een telefoon gekocht van Simyo?

Ik heb de telefoon en simkaart sinds deze week. En ik heb geen bundel afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +7

Als er regelmatig (iedere maand?) 8 euro wordt afgeschreven lijkt het dat je een maand
abonnement hebt afgesloten. Zolang je niet over de grenzen van die bundel gaat betaal
je iedere maand hetzelfde.

Maar is is een beetje gokken, want je geeft welnig informatie.

Reageer