Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactieGeen welkomstmail ontvangen. Wat nu?
Voor een nieuw abonnement wel simkaart ontvangen maar geen email met wachtwoord
Mails verschijnen ook wel eens in de spambox.
Bedoel je met wachtwoord de pincode van de simkaart?
Deze is ook te vinden op de MijnSimyo pagina van het betreffende nummer > instellingen > simkaart.
Bedoel je met wachtwoord de pincode van de simkaart?
Deze is ook te vinden op de MijnSimyo pagina van het betreffende nummer > instellingen > simkaart.
Hoi Jan S,
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag aan ons stelt. :D
Bij het bestellen van het abonnement heb je zelf de mogelijkheid gekregen om een wachtwoord in te stellen. Dit is het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op Mijn Simyo
Als je van ons geen welkomstmail hebt ontvangen, dan kun je inderdaad het beste even je Spambox controleren. Soms komt'ie hier wel eens terecht. Hetzelfde geldt voor de mail met je pin- en PUKcode.
Laat je het ons weten als je hier toch niet uitkomt? Je kunt mij dan ook een privé mail sturen met je postcode, huisnummer en het simkaartnummer van de ontvangen simkaart.
@ Raytje, bedankt!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag aan ons stelt. :D
Bij het bestellen van het abonnement heb je zelf de mogelijkheid gekregen om een wachtwoord in te stellen. Dit is het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op Mijn Simyo
Als je van ons geen welkomstmail hebt ontvangen, dan kun je inderdaad het beste even je Spambox controleren. Soms komt'ie hier wel eens terecht. Hetzelfde geldt voor de mail met je pin- en PUKcode.
Laat je het ons weten als je hier toch niet uitkomt? Je kunt mij dan ook een privé mail sturen met je postcode, huisnummer en het simkaartnummer van de ontvangen simkaart.
@ Raytje, bedankt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.