Skip to main content
Hoi, ik ben overgestapt van een samsung S4 naar de S6 dus ik had een nano simkaart nodig. Deze heb ik ontvangen en geactiveerd zoals vermeld maar ik kom niet op het netwerk, dit is nu zo`n uur geleden...wat kan ik doen?
As I typed it......hij heeft netwerk.......antwoord is niet meer nodig
Hoi Ejay, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat goed om te horen dat je simkaart het inmiddels gewoon doet! Het kan soms even duren voordat je activeren door is gekomen op het netwerk. Het wil wel eens helpen om je telefoon even opnieuw op te starten of handmatig naar het netwerk te zoeken. Heb je plezier van je nieuwe Samsung S6?



Groetjes, Tiury
Hoi Ejay, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat goed om te horen dat je simkaart het inmiddels gewoon doet! Het kan soms even duren voordat je activeren door is gekomen op het netwerk. Het wil wel eens helpen om je telefoon even opnieuw op te starten of handmatig naar het netwerk te zoeken. Heb je plezier van je nieuwe Samsung S6?





Groetjes, Tiury




Ja, geweldig! Wat een fijn toestel! Vooral de snelheid van de camera vind ik super; ik gebruik hem namelijk zakelijk en heb de camera vaak nodig. Ik begon met de S1, 2, 3, 4 en de S5 heb ik overgeslagen omdat mijn S4 prima voldeed maar het begon toch te kriebelen en heb dus nu de S6 Edge...enkel en alleen vind ik de WiFi ontvangst iets minder dan de S4....maar goed mee te leven!

Gr. EJay
Hoi Ejay,



Bedankt voor je reactie! Hartstikke tof dat hij goed bevalt 🙂. Jammer dat je WiFi ontvangst iets minder lijkt. Ik heb begrepen dat dit waarschijnlijk door de speciale rand komt, dat is wel erg jammer! Heel veel plezier ervan :)



Groetjes, Tiury

Reageer