.

Beantwoord

Geen verbinding na activeren vervangende simkaart

  • 4 August 2014
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

ik kan helaas geen verbinding krijgen met het netwerk met mijn nieuwe vervangende simkaart. Terwijl ik alle stappen zorgvuldig heb doorgelopen. En ook het nieuwe simkaart nummer staat vermeld in mijn simyo. Hij zou geactiveerd moeten zijn.
Zou het aan de telefooninstellingen kunnen liggen?

Of ben ik gewoon ongelduldig? :-)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 5 August 2014, 17:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Nog steeds niks... Iemand een idee?
Badge +8
Hoi BerndW,

Welkom op het forum :)
Excuses voor de vertraging waarmee je te maken hebt gehad. Ik zie dat je ook al gebeld had, en dat je nieuwe simkaart inmiddels handmatig gekoppeld is door onze IT afdeling.
Heb jij dat ook al kunnen merken?

Groetjes,
Charlene

Reageer